Skip to main content
Vincenzo Vangelisti (Kupferstecher*in), Porträt Antoine-Joseph Dezaillier d'Argenville, 1775
Porträt Antoine-Joseph Dezaillier d'Argenville
Porträt Antoine-Joseph Dezaillier d'Argenville
Foto: Stefan Ahrendt (LVR - ZMB)
Object numberBEN.GKM-GR-2012/39

Porträt Antoine-Joseph Dezaillier d'Argenville

KurztitelPorträt Antoine-Joseph Dezaillier d'Argenville
NamePortrait
Kupferstecher*in (1744-1798)
Vorlage von (FR, 1659 - 1743)
Date1775
MediumKupferstich auf Papier
Dimensions(H x B): 25 × 17,1 cm
Klassifikation(en)
Copyright DigitalisatFoto: Stefan Ahrendt (LVR - ZMB)
Exhibition History15. September bis 17. November 2013: "Illusion und Imagination. André Le Nôtres Gärten im Spiegel barocker Druckgrafik", Ausstellung im Museum für Europäische Gartenkunst der Stiftung Schloss und Park Benrath.
Bibliography TextSchweizer, Stefan/ Baier, Christof (Hgg.): Illusion und Imagination. André Le Nôtres Gärten im Spiegel barocker Druckgrafik, Katalog zur Ausstellung im Museum für Europäische Gartenkunst der Stiftung Schloss und Park Benrath, 15. September bis 17. November 2013, Düsseldorf 2013, Kat.-Nr. 7, S. 48f.
Bellini
Vincenzo Bellini
Fontaine des Domes
Antoine Hérisset
1715
[[missing key: :media.image-unavailable-label]]
Vincenzo Bellini
28.06.2006 (2005/2006)
[[missing key: :media.image-unavailable-label]]
Vincenzo Bellini
26.02.2023 (2022/2023)
[[missing key: :media.image-unavailable-label]]
Vincenzo Bellini
08.10.2016 (2016/2017)
[[missing key: :media.image-unavailable-label]]
Vincenzo Bellini
18.12.2019 (2019/2020)
[[missing key: :media.image-unavailable-label]]
Vincenzo Bellini
13.02.2010 (2009/2010)
[[missing key: :media.image-unavailable-label]]
Vincenzo Bellini
02.03.2014 (2013/2014)
[[missing key: :media.image-unavailable-label]]
Vincenzo Bellini
16.05.2003 (2002/2003)
Some parts of the objects made accessible on d:kult online are historical documents that may contain offensive language, derogatory and discriminatory terms and messages. The institutions in the network are responsible for the content shown on the d:kult online collection platform and endeavour to treat the content presented online with sensitivity. I agree