Skip to main content
Object numberTM_PH273

Zerbombt

TitelBlasted
NameProgrammheft XVII
Herausgeber*in (gegründet 1951)
Redaktion
Fotograf*in (geboren 1958)
Date1997
DescriptionEnthält Texte aus:
Edward Bond: A blast at our smug theatre; in: The Guardian vom 28.01.1995.
Andrea Dworkin: Erbarmen, Hamburg 1992.
Hans Magnus Enzensberger: Aussichten auf den Bürgerkrieg, Frankfurt/M. 1993.
Roy Gutman: Augenzeuge des Völkermordes, Göttingen 1994.
Friedrich Pfister: Götter- und Heldensagen der Griechen, Heidelberg, 1970.
Jan Philipp Reemtsma: Trauma und Moral; in: Kursbuch 126, Berlin 1996.
Wolfgang Sofsky: Traktat über dieGewalt, Frankfurt/M. 1996.
Irvine Welsh: Trainspotting, Frankfurt/M. 1996.
Klassifikation(en)
Curatorial Remarks3 Exemplare: 28 Seiten : Fotos
KlassifizierungProgrammheft
Copyright DigitalisatDigitalisat Programmheft: Theatermuseum Düsseldorf
Department TM Sammlungen
[[missing key: :media.image-unavailable-label]]
Düsseldorfer Schauspielhaus
1997
[[missing key: :media.image-unavailable-label]]
Düsseldorfer Schauspielhaus
1997
[[missing key: :media.image-unavailable-label]]
Deutsche Oper am Rhein
2015
[[missing key: :media.image-unavailable-label]]
Düsseldorfer Schauspielhaus
2011
[[missing key: :media.image-unavailable-label]]
Düsseldorfer Schauspielhaus
1998
[[missing key: :media.image-unavailable-label]]
Düsseldorfer Schauspielhaus
1998
[[missing key: :media.image-unavailable-label]]
Düsseldorfer Schauspielhaus
1997
[[missing key: :media.image-unavailable-label]]
Düsseldorfer Schauspielhaus
1996
[[missing key: :media.image-unavailable-label]]
Düsseldorfer Schauspielhaus
1998
[[missing key: :media.image-unavailable-label]]
Düsseldorfer Schauspielhaus
1998
[[missing key: :media.image-unavailable-label]]
Düsseldorfer Schauspielhaus
2012
Some parts of the objects made accessible on d:kult online are historical documents that may contain offensive language, derogatory and discriminatory terms and messages. The institutions in the network are responsible for the content shown on the d:kult online collection platform and endeavour to treat the content presented online with sensitivity. I agree