Skip to main content
Object numberTM_PH468

b.13

NameProgrammheft
Herausgeber*in (gegründet 1956)
Fotograf*in (geboren 1943)
Date2012
DescriptionTextnachweise:
George Balanchine und Francis Mason: Balanchine's Complete Stroes of the Great Ballets. New York 1977
Richard Merz. Zitiert nach: Artikel George Balanchine: Conerto Barocco. In: Pipers Enuyklopädie des Musiktheaters, Bd. 1. München 1986
George Balanchine. Zitiiert nach: Robert Gottlieb (Hrsg.): Redaing Dance. New York 2008
Botho Strauß: Paare, Passanten. München 2007.

Die Texte von Anne do Paco, Ulrike Wörner und Keso Dekker sowie das Zitat von Martin Schläpfer sind Originalbeiträge für dieses Programmheft.

Klassifikation(en)
Curatorial Remarks1 Exemplar: 52 Seiten: Fotos & Theaterzettel (Düsseldorf)
KlassifizierungProgrammheft
Copyright DigitalisatScan Umschlag: Theatermuseum
Department TM Sammlungen
[[missing key: :media.image-unavailable-label]]
Deutsche Oper am Rhein
2012
[[missing key: :media.image-unavailable-label]]
Deutsche Oper am Rhein
2014
[[missing key: :media.image-unavailable-label]]
Deutsche Oper am Rhein
2018
[[missing key: :media.image-unavailable-label]]
Deutsche Oper am Rhein
2016-2017
[[missing key: :media.image-unavailable-label]]
George Balanchine
06.10.2023 (2023/2024)
[[missing key: :media.image-unavailable-label]]
Deutsche Oper am Rhein
2016
[[missing key: :media.image-unavailable-label]]
Deutsche Oper am Rhein
2014
[[missing key: :media.image-unavailable-label]]
George Balanchine
28.10.2016 (2016/2017)
[[missing key: :media.image-unavailable-label]]
Deutsche Oper am Rhein
2023
[[missing key: :media.image-unavailable-label]]
Deutsche Oper am Rhein
06.10.2023 (2023/2024)
[[missing key: :media.image-unavailable-label]]
Deutsche Oper am Rhein
2010
[[missing key: :media.image-unavailable-label]]
Deutsche Oper am Rhein
2013
Some parts of the objects made accessible on d:kult online are historical documents that may contain offensive language, derogatory and discriminatory terms and messages. The institutions in the network are responsible for the content shown on the d:kult online collection platform and endeavour to treat the content presented online with sensitivity. I agree