Skip to main content
Programmheft "Good Morning, Boys and Girls" von Juli Zeh
Good Morning, Boys and Girls
Programmheft "Good Morning, Boys and Girls" von Juli Zeh
Programmheft "Good Morning, Boys and Girls" von Juli Zeh
Digitalisat: Theatermuseum Düsseldorf
Object numberTM_PH347

Good Morning, Boys and Girls

Untertitelvon Juli Zeh
SerientitelProgrammheft Nr. 85
NameProgrammheft
Herausgeber*in (gegründet 1951)
Redaktion (geboren 1980)
Fotograf*in (geboren 1968)
Date2010
DescriptionTextnachweise:
Peter Sloterdijk: Zorn und Zeit. Politisch-Psychologischer Versuch. Frankfurt am Main 2006
Jean Baudrillard: Der Geist des Terrorismus. Wien 2003
Hans-Jürgen Wirth: Die Sehnsucht nach Vollkommenheit. Zur Psychoanalyse der Heldenverehrung. In: Psychosozial 31 (1987), Jg. 10: Helden
Interview mit Juli Zeh ist ein Originalbeitrag für dieses Programmheft.
ClassificationsDruck- und Schriftgut
Curatorial Remarks3 Exemplare. jeweils 32 Seiten: Fotos
KlassifizierungProgrammheft
Copyright DigitalisatDigitalisat: Theatermuseum Düsseldorf
Department TM Sammlungen
Programmheft zu "Zorn" von Joanna Murray-Smith. Düsseldorfer Schauspielhaus, 30. November 2014  ...
Düsseldorfer Schauspielhaus
2015
Programmheft "203" von Juli Zeh
Düsseldorfer Schauspielhaus
2011
Programmheft "Good Morning, Boys and Girls" von Juli Zeh
Juli Zeh
10.04.2010 (2009/2010)
Programmheft "Messer in Hennen" von David Harrower
Düsseldorfer Schauspielhaus
1999
Programmheft "Black Box" von Hanan Snir nach dem Roman von Amos Oz
Düsseldorfer Schauspielhaus
2009
Programmheft "Emila Galotti" von Gotthold Ephraim Lessing
Düsseldorfer Schauspielhaus
2007
Programmheft zu "The Turn of the Screw" von Benjamin Britten
Düsseldorfer Schauspielhaus
2012
Programmheft "The Black Rider" von Robert Wilson, Tom Waits und William S. Bourroughs
Düsseldorfer Schauspielhaus
2009
Programmheft "203" von Juli Zeh
Juli Zeh
22.04.2011 (2010/2011)
Programmheft "Einsame Menschen" von Gerhart Hauptmann. Düsseldorf, 6.11.2011 (2011/2012).
Düsseldorfer Schauspielhaus
2011
Some parts of the objects made accessible on d:kult online are historical documents that may contain offensive language, derogatory and discriminatory terms and messages. The institutions in the network are responsible for the content shown on the d:kult online collection platform and endeavour to treat the content presented online with sensitivity. I agree